Ako si tak cestujem v jedno ráno do „najúžasnejšieho“ mesta SR (tým myslím tú bratislavskú dedinu) no čo nevidím: na jedinej ceste , ktorá vedie do BA a ktorá nebola poškodená nejakými ohavnými reklamnými nástrojmi pribudol prvý (schválne hovorím prvý, lebo sa stavím, že po ňom už pribudnú ďalšie asi tak do mesiaca...) obrovitý billboard. Tak to ma vie tak naštvať, že takmer som mala chuť zvrtnúť volantom a isť to tam rozkopať. Teda, neže by som nebola slabá žena... :D
Ešte som len zvedavá koho vyškerený ksicht tam vylepia ako predvolebnú kampaň. Veď koho by nepotešil pohľad na Robka, Janka a pod. namiesto zelených polí, hôr atď. ?
Mne vždy napadne, keď takto nútene musím kukať na billboardy s predvolebnou kampaňou: „Veď hej, každá sviňa, ktorá je pri válove sa snaží nažrať, čo najviac, kým tam ešte je!“
A ja sa aj snažím pochopiť tie kampane, ale tak napríklad vôbec mi do mozgu neleze, že čo by to tak mohlo znamenať že „čistota verejného života“. Mno mne to znie ako nevydarený titulok k scifi filmu. Nech premýšľam jak premýšľam to my verte, že silno (no dobre, to už trepem :)))...)
Proste sa mi to zdá ako taký novodobý slovenský šport, najebať všade, kde sa len dá nejakú oblbovaciu reklamu pre tých, ktorí sa oblbnúť nechajú.
Neviem vlastne, či tento článok je kritika marketingových aktivít alebo všetkých predvolebných kampaní, ale jedno majú určite spoločné – obe na piču
Komentáre
vykašli sa na
.